Name:
Location: Αθήνα, Greece

Αναζήτησα το δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου (όπως εγώ το φαντάζομαι) και το βρήκα στο blog! So simple! Αυτά! Δεν χρειάζονται περισσότερα...

Thursday, February 22, 2007

Η δική μου πεντάδα…

Αυτό είναι ένα παιχνίδι των bloggers του τύπου -ας γνωριστούμε καλύτερα- όπου ο κάθε blogger γράφει 5 πράγματα για τον εαυτό του που δεν γνωρίζουν οι άλλοι και μετά δίνει πάσα σε άλλους 5 δημιουργώντας έτσι μια αλυσίδα...
Το βρήκα άκρως ψωνίστικο και εγωιστικό γι’ αυτό και θα παίξω και γω!
Ευχαριστώ τη nikolia που μου έδωσε τη χαρά να παλινδρομήσω και επειδή προ αμνημονεύτων χρόνων, ως πιτσιρικάς, δεν χάλαγα ποτέ τα παιχνίδια, έχουμε και λέμε…

1.  Λένε πως είμαι «καλό παιδί» αλλά όσοι το χουν πει έχουν δει μόνο φωτογραφία μου.
2.  Μ’ αρέσει η κόκα κόλα μάλλον γιατί η πρώτη της λέξη είναι εκστασιακή…
3.  Μιλάω πολύ έως καθόλου. Μην τύχει και σε γνωρίσω. Την έβαψες!
4.  Έχω γράψει ένα θεατρικό μονόπρακτο το οποίο αποκήρυξα όταν απαρνήθηκα τη χωριάτικη καταγωγή μου γιατί ήταν γραμμένο στην κυπριακή διάλεκτο :)
5.  Μου απομένουν 14 από τα 15 λεπτά δημοσιότητας που μου αναλογούν αφού το ένα λεπτό το σπατάλησα χορεύοντας σε τηλεοπτική εκπομπή…

Και επειδή είμαι μια διχασμένη προσωπικότητα που βαδίζει ανάμεσα στο σοβαρό και στο χαλαρό είπα να χρησιμοποιήσω και το έτερον μου πρόσωπο και να γράψω και 5 αλήθειες…

1.  Τα δάκτυλα των χεριών μου αρκούν για να μετρήσω τους φίλους μου.
2.  Έχει χαραχτεί στο μυαλό μου μια σχέση που μπορεί να κράτησε λίγο αλλά ήταν ουσιαστική. Ας όψεται Αυτός που καθορίζει τα πάντα για μας.
3.  Αγαπώ τόσο πολύ τους φίλους μου όσο αγαπάω και τη μοναξιά μου, τον εγκλεισμό μου γιατί και τα δύο τα χω ανάγκη.
4.  Απεχθάνομαι το ψέμα από τότε που ένα δικό μου πλήγωσε τους δικούς μου ανθρώπους.
5.  Δύστροπος σαν χαρακτήρας και αρκετά ισχυρογνώμων γεγονός που το πλήρωσα αρκετές φορές!

Έτσι τώρα σαν καλό παιδάκι θα παραδώσω τη σκυτάλη σε άλλους 5…

suffocation1  (γιατί η ζωή του είναι γεμάτη από πεντάδες!)
enteka  (γιατί αφού είναι έντεκα θα γράψει δύο πεντάδες συν ένα!)
Radio Live FM  (γιατί το χει ανάγκη να γράψει κάτι προσωπικό ειδικά αυτή την περίοδο)
en-topos  (γιατί έχω περιέργεια να μάθω ποιος είναι...)
prosopoplastiki  (έτσι γιατί μπορεί να μην έχει posts αλλά να μάθει να βάζει)

Ήθελα να προσκαλέσω και τις Δήμητρα Ματσούκα, Τζένιφερ Λόπεζ, Τζένιφερ Άνιστον για να βάλουν στην πεντάδα τους τις προσωπικές τους εμπειρίες μαζί μου αλλά τι να κάνω που πρέπει να διαλέξω μόνο 5!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΙΚΕ ...
1) ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ
2) ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ COCA COLA
3)ΜΙΛΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ
4)ΤΗ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΟΥ 8Α ΣΟΥ ΤΗΝ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ... ( ΕΤΣΙ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ :-) )
5)ΣΟΥ ΧΑΡΙΖς ΚΑΙ ΤΑ 15 ΔΙΚΑ ΜΟΥ ...

February 23, 2007 at 1:16 PM  
Blogger prosopoplastiki said...

Agapite anagnwsti Terastie lipame alla lanthanese gia ton poli agapimeno blogger anafandon
1)Oloi lene oti einai kalo paidi, ehtos apo tis kakes glwsses.
2Pinei perisoteri coca cola apo tria Amerikanakia
3)Den mila katholou, ehtos kai an einai kati poli kafto. An kai teleftea anoikse to glwssi tou lol
4)Den thimame na arnithike pote tin...
5)Skopos eitan na peis 5 dika sou ohi na tou hariseis 15

March 7, 2007 at 1:51 PM  

Post a Comment

<< Home