Name:
Location: Αθήνα, Greece

Αναζήτησα το δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου (όπως εγώ το φαντάζομαι) και το βρήκα στο blog! So simple! Αυτά! Δεν χρειάζονται περισσότερα...

Saturday, March 10, 2007

Μια ...τεράστια λέξη ζητείται να λεχθεί *

Αγάπη … τι λέξη και αυτή! Πέντε γράμματα ενωμένα στην πιο μεγάλη λέξη. Μια λέξη που υπάρχει σε όλες τις γλώσσες μια λέξη που σημαίνει πολλά . Μια λέξη που την ακούς συνεχώς …
Τι θα πει σ’ αγαπώ; Να σε εμπιστεύομαι .. να είμαι εκεί να ζω για εσένα … εσύ όμως; Και αν το κάνεις αυτό τι διαχωρίζει την αγάπη από τη φιλία; Ένας αληθινός φίλος (ανεξαρτήτως φύλου) τα κάνει όλα αυτά… Βέβαια θα μου πεις είμαστε και στον αιώνα της σάρκας και του sex … όπου ο φίλος δεν κοιμάται μαζί σου (αν και δεν τον εμποδίζει και τίποτα να μην το κάνει …)
Γιατί όλοι λένε σ’ αγαπώ; Μα αν η αγάπη είναι κάτι το ιερό γιατί δεν υπάρχει σεβασμός ; θέλουμε να λεγόμαστε προοδευτικοί και να παντρευόμαστε αυτό που αγαπάμε και όχι από προξενιό … γι αυτό στους δέκα γάμους οι επτά καταλήγουν σε διαζύγιο…
Γιατί όλοι λένε σ’ αγαπώ τόσο εύκολα; εγώ δεν μπορώ… ίσως να μην έχω βρει τον άνθρωπο που θα αγαπήσω αλλά κι αν τον έχω βρει…γιατί πάλι δεν λέω σ’ αγαπώ; Γιατί;

* Το κείμενο έχει γράψει ένας φίλος με το παρωνύμιο terastios. Πάντως, θα ’θελα να του πω τη δική μου γνώμη αλλά με πρόλαβε ο Τόμσον «Η αγάπη έρχεται χωρίς ποτέ να τη δούμε, τη βλέπουμε μόνο όταν φεύγει» Θα περιμένω τα επόμενα!

2 Comments:

Blogger RadioLiveFM said...

Αγάπη = Στέλλα

March 18, 2007 at 10:19 AM  
Blogger RadioLiveFM said...

Αγάπη = Ποιος? Τι? Πως? Πως αλλάζει ο καιρός?

April 1, 2007 at 12:15 PM  

Post a Comment

<< Home